Thursday, August 4, 2011

Belum lambat untuk berubah..


sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tiada gunanya.. itulah peribahasa org dahulu2.. namun utk ku kali ini belum trlambat lagi sekiranya usia kita masih ada di kandung badan... aku dahulunya trlalu sibuk dgn kerja makan gaji sampai mengabaikan tentang masa hadapan.. lantas aku trpikir sampai bila aku harus makan gaji.. ya.. sekiranya tenaga kita masih ada, pabila sampai waktunya apabila tenaga kita sudah tidak di perlukan lagi macamana.. sendiri mau ngat la bro.. mcm tu la aku skg.. padan muka aku... tp tidak lagi setelah aku mula berniaga.. dan skang aku dah takleh nak keje mkn gaji lak dah sbb dah biasa meniaga lak.. ye la.. maunya tak.. dahulunya aku nak gaji setahun aku, aku kena keja setahun.. tp.. dlm dunia meniaga nie alhamdulillah nak gaji setahun masa mkn gaji dulu hanya beberapa hari saja dlm sebulan aku berniaga.. memang benar islam ada mengatakn rezeki itu byk yg dtg dr perniagaan yakni 99% berniaga dan 1% shj bekerja mkn gaji..

1 comment:

  1. Halo, saya Nyonya Christy Morris, pemberi pinjaman pribadi memberikan kesempatan pinjaman seumur hidup. Apakah Anda memerlukan pinjaman untuk melunasi utang Anda dengan segera atau Anda membutuhkan pinjaman untuk meningkatkan komersial Anda? Apakah Anda telah ditolak oleh bank dan lembaga keuangan lainnya? Kami memberikan pinjaman kepada individu yang membutuhkan bantuan finansial, yang memiliki utang macet atau butuh uang untuk membayar tagihan, kami memberikan pinjaman dengan bunga rendah 2%. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa kami memberikan bantuan yang dapat dipercaya dan diuntungkan dan akan bersedia menawarkan Anda pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mail di: (christymorrisloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete