Friday, August 5, 2011

perlawanan persahabatan malaysia oman ditunda harimau malaya pilih lawan selangor

Salam hormat pada anda semua.. disini ada pengumuman...

Perlawanan persahabatan (friendly Match) antara Malaysia dan Oman yang sepatutnya dijadualkan berlangsung pada 10 Ogos 2011 ini telah ditunda. Sementara menanti tarikh baru yang akan ditetapkan, skuad bimbingan Datuk K. Rajagobal akan memilih mengadakan perlawanan persahabatan dengan skuad “The Red Giants” Selangor.
Perlawanan persabahatan Harimau Malaya-Selangor itu akan diadakan pada pukul 10 malam, Sabtu (6 Ogos 2011) ini di Stadium Shah Alam. Seramai 25 pemain yang dipanggil untuk menjalani latihan persediaan bagi menghadapi perlawanan persahabatan dengan Oman telah pun melapor diri di Wisma FAM, Kelana Jaya.

1 comment:

  1. Kami menawarkan pelbagai perkhidmatan kewangan yang meliputi: Perancangan Perniagaan, Perdagangan dan Pembangunan Kewangan, Hartanah dan Gadai Janji, Pinjaman Penyatuan Hutang, Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Swasta, Pinjaman Pembiayaan Semula Rumah dengan kadar faedah yang rendah pada 1.00% setiap tahun untuk individu, syarikat dan badan korporat. Dapatkan yang terbaik untuk keluarga anda dan memiliki rumah impian anda serta skim Pinjaman Umum kami. Pemohon yang berminat harus menghubungi kami melalui BBM INVITE: {D8980E0B}
    WhatsApp Only :: {33753893351}
    E-mel: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    ReplyDelete